Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

...

ВаріантЗображенняЗначенняДії
1.  Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth

Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.

Мал. 5 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth

          Знайдено пацієнта

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Якорь
Варіант2
Варіант2

Даний результат свідчить про те, що пацієнт має картку в МedEir (позначка [1]) та зареєстрований в eHealth або має декларацію (позначка [2]).

В такому випадку, Ви одразу переходите до наступного етапу, зазначеного в розділі відповідного спеціаліста: робота з ЕК, ЕМК, Епізодом, Консультацією, Направленням та ін.(за необхідності).

Відкрити картку пацієнта, натиснути на кнопку [Відкрити] 

2.

Пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth


Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.

Мал.6 -Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth

    Знайдено пацієнта

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Якорь
Варіант3
Варіант3

Даний пацієнт має картку в МedEir (позначка [1] - присутня), в eHealth - не зареєстрований або відсутня декларація (позначка [2] - відсутня).

Зареєструвати пацієнта в eHealth. У випадку відсутності дублючих ЕК пацієнта в системі (перевіряється пошуком по МedEir), відкрити картку пацієнта, натиснути на кнопку [Відкрити]  та скористатися спеціальними діями [Редагування в системі "eHealth"], (детальніше тут...) або  [Неідентифікований пацієнт в системі "eHealth"]. Використовується лише в крайніх випадках, в основному функція для стаціонару СМД, (детальніше тут...). Не реєструвати пацієнта в eHealth, спочатку Переглянути алгоритм дій.


Предупреждение
titleУВАГА!

Зареєструвати (підписати реєстрацію своїм ЕЦПпацієнта в Ehealth може лише лікар.

Внести попередні дані для реєстрації (підготувати реєстрацію) може спеціаліст який не має особистого ЕЦП, але зареєстрований в Ehealth.


Раскрыть
titleАлгоритм дії:

Попередньо, перед реєстрацією радимо провести наступні дії:

  1. Перейти в реєстр Пацієнти.
  2. Провести пошук пацієнта на наявність інших записів (дубль) в системі МedEir за допомогою спеціальної дії [Загальний пошук], (детальніше тут...).
  3. Якщо дубль знайдено:
    • відкрити ЕК, ЕМК пацієнта МedEir, перевірити дані.;
    • визначити правильну картку пацієнта; 
    • внести зміни за потреби, зберегти;
    • закрити раніше відкриту Вами картку пацієнта без збереження (якщо обрану іншу ЕК пацієнта); 
    • перейти до реєстрації знайденої правильної ЕК пацієнта в eHealth.
Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо виникають питання з приводу інформації в дублюючих ЕК пацієнта або помилки, звертатися до технічної підтримки.

4. У випадку, якщо дублів не знайдено, переходимо до реєстрації відкритої раніше ЕК пацієнта в eHealth.


Реєстрація пацієнта.

Для реєстрації пацієнта необхідно відкрити ЕК пацієнта (детально тут...) перейти до спеціальних дій ЕК та обрати один з варіантів реєстрації: по документах та без документів.

  • Реєстрація пацієнта по документах - спеціальна дія [Редагування в системі "eHealth"], (детальніше тут...).
  • Реєстрація пацієнта без документів - спеціальна дія [Неідентифікований пацієнт в системі "eHealth"], використовується лише в крайніх випадках, в основному функція для стаціонару СМД, (детальніше тут...).
Предупреждение
titleУВАГА!

Неідентифікований пацієнт може бути створений лише за необхідності внесення медичних записів, якщо:

  • пацієнт залишається на момент виписки зі стаціонарного лікування в непритомному стані або в стані амнезії;
  • пацієнт є новонародженою дитиною без свідоцтва про народження;
  • пацієнт до моменту виписки не має документів, що підтверджують його особу, внаслідок їх втрати;
  • зафіксована смерть неідентифікованого пацієнта.

Перш ніж виконувати реєстрацію неідентифікованого пацієнта, необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО ознайомитися з розділом Неідентифікований пацієнт ("eHealth")



3.Пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth

Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.Мал.7 - Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth

     Знайдено пацієнта

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Даний пацієнт не має картки в МedEir (позначка [1] - відсутня), в eHealth - зареєстрований або є декларація (позначка [2] - присутня).

Створити картку пацієнта в МedEir та об'єднати дані, натиснути на кнопку [Відкрити]  в результаті  автоматично буде створено ЕК пацієнта з даними із eHealth (ПІБ, дата народження та стать). Не зберігати створену ЕК пацієнта, спочатку Переглянути алгоритм дій.

Раскрыть
titleАлгоритм дії:

Попередньо, перед створенням картки пацієнта в системі МedEir радимо:

  1. Перейти в реєстр Пацієнти.
  2. Провести пошук пацієнта на наявність інших записів (дубль) в системі МedEir за допомогою спеціальної дії [Загальний пошук], (детальніше тут...).
  3. Якщо дубль знайдено:
    • відкрити ЕК, ЕМК пацієнта МedEir, перевірити дані;
    • визначити правильну картку пацієнта; 
    • внести зміни за потреби;
    • закрити створену раніше ЕК пацієнта без збереження (якщо обрану іншу ЕК пацієнта);
    • перейти до пошуку пацієнта в eHealth, після редагування знайденої раніше ЕК, пошук відобразить дві картки пацієнта МedEir та eHealth (варіант 4 результату пошуку таблиці);
    • виконати імпорт даних eHealth до МedEir, пункт 4 таблиці.


Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо виникають питання з приводу інформації в дублюючих ЕК пацієнта або помилки, звертатися до технічної підтримки.

4. У випадку, якщо дублів не знайдено переходимо до створення пацієнта в МedEir.

Створення картки пацієнта.

Процес створення ЕК описано в розділі Робота з ЕК пацієнта.

Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо при створенні картки пацієнта з'являються наступні повідомлення системи (при збереженні ЕК):

1. В Системі вже зареєстровано пацієнта з вказаним контактним номером телефону. 

Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал. 11 - Номер телефону пацієнта внесено до системи

Ваші дії: 

  1. Перейти до реєстру Пацієнти;
  2. ОБОВ'ЯЗКОВО провести пошук по системі за вказаним номером телефону; 
  3. Звірити персональні дані пацієнта занесеного до системи та пацієнта що створюється;
  4. Якщо Ви ВПЕВНЕНІ, що це той самий пацієнт, але є деякі відмінності:
    • внести зміни, зберегти та закрити;
    • перейти до раніше створеної ЕК;
    • натиснути [Ні], закрити без збереження; 
    • перейти до пошуку пацієнта в eHealthпісля редагування пошук відобразить дві картки пацієнта МedEir та eHealth;
    • перейти до імпорту даних, пункту 4 таблиці;
  5. Якщо це ІНШИЙ пацієнт, переходите до ЕК створеного раніше пацієнта та натискаєте [Так], далі продовжуєте створення картки.

2. За внесеними персональними даними знайдено наступних пацієнтів.

Система знайшла повне співпадіння внесених даних пацієнта з існуючим пацієнтом в системі.

Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал. 12 - Знайдено дублюючий запис

Ваші дії:

  • перейти до знайденої в системі картки пацієнта (натиснути у вікні дублючих записів кнопку  [Відкрити] або двічі лівою кнопкою миші на записі у таблиці пошуку);
  • переглянути дані пацієнта;
  • внести зміни за потреби, зберегти та закрити;
  • закрити створену Вами картку пацієнта без збереження; 
  • перейти до пошуку пацієнта в eHealthпошук відобразить дві картки пацієнта МedEir та eHealth;
  • виконати процедуру імпорту, пункт 4 таблиці.



4. Пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи)

Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.

Мал.8 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи)

        Знайдено два записи про пацієнта (дві строки)

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Якорь
Варіант5
Варіант5

Даний пацієнт має картку в МedEir (позначка [1] - присутня), в eHealth - зареєстрований або є декларація (позначка [2] - присутня).

Імпортувати дані пацієнта з eHealth, за умови, якщо всі дані про пацієнта вірні.  Для того, щоб впевнитися в достовірності записів пацієнта в системі та провести імпорт, потрібно Переглянути алгоритм дій.

Предупреждение
titleУВАГА!

В даному випадку варіанту пошуку, Вам необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО звертати увагу на поле "Ідентифікатор в системі "eHealth".

Якщо ідентифікатор має два записи і вони є різними - переходите до пункту 6 даної таблиці


Раскрыть
titleАлгоритм дії:

Попередньо, перед імпортом картки пацієнта в систему МedEir радимо:

Перевірити дані запису про пацієнта в системі МedEir.

Для цього необхідно:

  1. Натиснути кнопку [Відкрити] на формі пошуку або двічі лівою кнопкою миші на записі пацієнта в МedEir у таблиці пошуку;
  2. Перевірити дані ЕК пацієнта та ЕМК;
  3. Якщо дані про пацієнта не відповідають дійсності не потрібно одразу редагувати, радимо провести пошук інших записів (дубль) пацієнта в системі МedEir.

Пошук дублів:

  1. Перейти в реєстр Пацієнти та закрити картку пошуку eHealth.
  2. Провести пошук пацієнта на наявність дублів в системі МedEir за допомогою спеціальної дії [Загальний пошук], (детальніше тут...).
  3. Якщо дубль знайдено:
    • відкрити ЕК, ЕМК пацієнта МedEir, перевірити дані;
    • визначити правильну картку пацієнта;
    • внести зміни за потреби;
    • перейти до пошуку пацієнта в eHealth;
    • виконати імпорт.
  4. Якщо дубль не знайдено:
    • потрібно створити ЕК пацієнта (детально тут...);
    • перейти до пошук пацієнта в eHealth;
    • виконати імпорт.
Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо виникають питання з приводу інформації в дублюючих ЕК пацієнта або помилки, звертатися до технічної підтримки.


Імпорт даних картки пацієнта з eHealth.

  1. Відкрити картку пацієнта в eHealth.
  2. Погодитись в повідомленні про те, що буде розпочато процедуру імпорту.
  3. Перевірити дані про пацієнта.
  4. Поставити позначку про те, що дані дійсно перевірено та відповідають дійсності.
  5. Провести імпорт.

Детально про процедуру імпорту, умови та рекомендації в інструкції Імпорт пацієнта з "eHealth".

Предупреждение
titleУВАГА!

У випадку якщо не впевнені в певній ситуації, що виходить за межі описані у відповідних інструкцій та виникнення помилок не потрібно виконувати ніяких дій! Одразу зв'яжіться з технічною підтримкою для з'ясування ситуації, що виникла. 



5. 

Пацієнта не знайдено в МІС та eHealth

Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.

Мал.9 - Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС та eHealth

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Даний пацієнт не має даних в МedEir та eHealth, дані пошуку внесено не правильно або помилка в персональних даних.

Можливо, при реєстрації або при внесені даних до пошуку пацієнта допустили помилку. Пацієнт дійсно відсутній в системі.

Для підтвердження або спростування одного з варіантів, необхідно:

  1. Перевірити  достовірність даних пошуку;
  2. З'ясувати, як саме пацієнта зареєстровано до eHealth та МedEir;
  3. Повторити пошук в eHealth.


Подсказка
titleРЕКОМЕНДАЦІЇ:

Для пошуку в eHealth:

  • якщо пацієнт жіночої статі та заміжня перевірити реєстрацію в системі за Дівочим прізвищем
  • потрібні точні дані реєстрації пацієнта в eHealth

Для пошук в МedEir:

  • Провести пошук по системі за різними варіантами вводу персональних даних 


Якщо всі варіанти перевірки та пошук не дали позитивного рішення (пацієнта не знайдено), необхідно перейти до створення картки пацієнта (лише за документами, що посвідчують особу) в МedEir (Робота з ЕК пацієнтата/або реєстрації в eHealth (Редагування даних пацієнта ("eHealth")) в залежності від ситуації. 


6.Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth (два та більше записів з різним ідентифікатором eHealth)

Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.

а)

б)

Мал.10 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи та ідентифікатори)

        Знайдено пацієнта з помилкою!

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Даний пацієнт має картку в МedEir (позначка присутня), в eHealth - зареєстрований або є декларація (позначка присутня). Але в системі eHealth присутні два ідентифікатори пацієнта, позначка [1] на мал.10, а.

Та знайдено три записи пацієнта (2 в системі eHealth, 1 в МedEir) на мал.10, б.

Дана ситуація потребує аналізу кожного запису пацієнта в системі eHealth та МedEir. Визначення правильного запису пацієнта (відповідає всім персональним даним відповідно документів).

Предупреждение
titleУВАГА!

Дана ситуація є не ординарною та вимагає в деяких випадках перевірки додаткової інформації про пацієнта. У випадку не розуміння даної ситуації не потрібно виконувати ніяких дій! Одразу зв'яжіться з технічною підтримкою для з'ясування ситуації, що виникла. Як зв'язатися з технічною підтримкою описано у розділі Технічна підтримка.


...