Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.


Информация
titleПРО РОЗДІЛ:

Сторінка містить перелік поширених питань, що виникають у користувача МІС MedEir під час роботи. Питання розбито на розділи: Організаційні питання, Початок роботи, eHealth, Керівник, Лікар та інші.


Подсказка
titleДО ВІДОМА:

Для швидкого пошуку інформації оберіть потрібний розділ (зміст поряд)



ПЕРЕЛІК РОЗДІЛВ

Оглавление
stylenone



Організаційні

Загальна інформація:

  • Організаційні питання (забули пароль, папка 2.0, як встановити, як знайти інформацію, фільтрація, що таке реєстр та інше...)
  • Початок роботи (авторизація, очистка профілю, ЕЦП та інше...)

Ехелз:

  • ПМД (все що стосується ехелз для пмд: декларація, доступні ліки та інше...)
  • СМД (все що стосується ехелз для пмд: діагностичні звіти, виписка, направлення та інше...)

Для керівника:

  • Спеціалісти
  • Договори
  • МНП
  • Послуги
  • ЛЗ

Реєстратура:

  • Розклад спеціаліста
  • Запис на прийом

Статистика:

  • Звіти

Лікар:

  • ПМД (Консультація, ЕМК, Пацієнт, Аналізи та інше)
  • СМД (Консультація, ЕМК, Пацієнт, Аналізи, Діагностика, Стаціонар, Поліклініка та інше)

Середній медичний персонал та лаборанти:

  • Середній медичний персонал ПМД
  • Середній медичний персонал СМД (Приймальне, Пост, ЕМК, Пацієнт)
  • Лаборант
1. Організаційні

питання

Містить перелік поширених питань як видалити папку 2.0, як встановити, як знайти інформацію, що таке фільтрація, що таке реєстр та інші питання.


Раскрыть
titleЯк підлючитись до сервісу підтримки користувачів?

Як пройти першу реєстрацію після отримання запрошення, опис функціоналу та як користуватися даною системою, детально тут...

Для того, щоб подати заявку на приєднання до системи технічної підтримки, перейдіть за посиланням тут... на анкету реєстрації. Заповніть анкету та починайте працювати.

Інструкція про Систему eHelp детально тут...



Раскрыть
titleНемає необхідного коду МКХ-10, як знайти або додати?

В полях вибору кодів МКХ, за замовчуванням, в поле підтягується лише 20 значень з довідника. Для вибору діагнозу, в порожнє поле потрібно почати вносити або код діагнозу, або його частину назви і вже потім обирати з знайденого програмою переліку. Якщо в переліку Ви знайшли якісь помилки в назві чи в коді, на жаль, ми лише можемо зафіксувати запит в ДП "Електронне здоров'я" для виправлення та чекати виправлення. Рекомендуємо орієнтуватись на коди, які є на сайті НСЗУ за посиланням



Раскрыть
titleЯк видалити папку 2.0?

Якщо система не запускається або не відповідає, необхідно видалити папку 2.0, виконавши наступні кроки:

  1. У провіднику Windows поставити галочку - відображати приховані папки. Це можна зробити через "Панель керування" у меню "Пуск", відкривши розділ "Оформлення та персоналізація" та знайшовши пункт "Параметри Файлового провідника" або зробити, як показано на малюнку.

Image Modified

2. Після цього знаходимо та видаляємо папку 2.0. Папка знаходиться за наступним шляхом C:\Users\ЛОКАЛЬНИЙ КОРИСТУВАЧ (admin)\AppData\Local\Apps, малюнок

Image Modified

3. Далі знову запускаємо програму на робочому столі комп'ютера. З'являється вікно завантаження програми, таке, як при встановленні. Натискаємо на кнопку "Встановити". Після чого почнеться встановлення системи, чекаємо завантаження

Image Modified

Після встановлення системи, відкриється вікно входу в систему, вводимо логін та пароль.





Початок роботи

Містить перелік поширені питання які виникають при авторизації, очистки профілю, ЕЦП та інших пов'язаних з початком роботи користувача з МедЕйр та Елез, налаштуванням системи.


Раскрыть
titleСистема не запускається або не відповідає?
  1. Перевірити підключення до інтернету.
  2. Якщо система працює на сервері Вашої організації, перевірити чи працює сервер (потрібно звертатись до адміністратора сервера).
  3. Якщо зв'язок із сервером не втрачено, але система не запускається або не відповідає - видалити папку 2.0.
  4. В інших випадках, потрібно звернутись до співробітника технічної підтримки МедЕйр для підключення по Team Viewer для з'ясування причин.



Раскрыть
titleЧому я не можу зайти в систему? Що робити?

Якщо вікно програми відкривається та можна ввести логін та пароль в першу чергу необхідно перевірити
1) наявність підключенні до інтернету
2) правильність введення логіну та паролю

Якщо після цього ви отримали повідомлення "Невірний логін та пароль" - потрібно написати запит адміністратору про отримання нового паролю саме в систему МедЕйр.

УВАГА!!! Після отримання паролю, обов'язково потрібно його змінити на свій, більш зручний для запам'ятовування. Як змінити пароль - можна знайти тут



Раскрыть
titleЩо робити коли система некоректно відображає інтерфейс, введені дані (неактивні кнопки інтерфейсу, звіти, журнали)?

В такому випадку потрібно перезайти в систему і при відкритті вікна "Входу в систему" малюнок, відкрити Параметри (1) й відмітити галочкою "Очистити профіль користувача" (2).

Image Modified



Раскрыть
titleПри авторизації Спеціаліста в eHealth, після введення паролю з’являється повідомлення: «Ваш пароль застарів»?

Користувачу необхідно натиснути на кнопку "Змінити пароль", заповнити відповідну форм,у де необхідно ввести 1)Пошту; 2) старий пароль та потім створити новий пароль, продублювавши його, після чого користувач може проводити авторизацію з новим паролем та укладати декларації.





eHealth

Містить перелік загальних поширених питань для ПМД та СМД, що стосується роботи спеціалістів з eHealth: Пошук пацієнта, імпорт пацієнта, запит інформації, зміна автентифікації номера телефону, редагування пацієнта, епізод, консультація, процедури, декларації, доступні ліки, діагностичні звіти, виписку, висновки та інші питання.





Керівник ЛЗ

Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи керівника ПМД/СМД з системою MedEir та eHealth. Звільнення, переведення та реєстрація спеціалістів, ЛЗ, послуг, Договору з НСЗУ та інші питання. 


Раскрыть
titleЯк звільнити або перевести спеціалістів в ехелс?

На поточний момент всі функції по звільненню прив'язані до ролі Головного лікаря.

Лише користувач,  який є Директором/Головним лікарем може звільнити спеціалістів. Детально, як це зробити описано тут...





Реєстратура

Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи спеціалістів реєстратури ПМД/СМД з системою MedEir та eHealth. Розклад спеціаліста та
запис на прийом пацієнта в заклад.





Статистика

Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи зі звітами ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth.





Лікарі

Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи з Консультацією, ЕМК, Пацієнт, Аналізи, Діагностика, Стаціонар, Поліклініка та інше для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth.





Середній медичний персонал

Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи Приймального Посту у відділенні, ЕМК, Пацієнт та інше для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth.





Лаборанти

Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи лабораторії для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth.