Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

Налаштування принтера та сканера

Image Modified

Раскрыть
titleНалаштування принтера та сканера

Для налаштування необхідно:

  1. Натиснути в лівому верхньому кутку вікна кнопку Image Modified "Головне меню" та обрати "Налаштування" 

Image Modified

Мал. 1 - Налаштування


2. Обрати  (Сканер - "Застосування", Принтер -  "Друк").

3. Провести відповідні налаштування.

Сканер

Для повноцінної роботи функції сканування, на кожному робочому місці необхідно попередньо виконати наступні дії:

  • під'єднати сканер зображень
  • встановити програму для роботи зі сканером зображень
  • провести налаштування в меню системи, а саме пункт "Налаштування системи" закладка "Застосування".

Відкриваємо закладку "Застосування" та натискаємо кнопку "Вибір сканера".

Image Modified

Мал. 2 - Закладка "Застосування" форми "Налаштування"


Кнопка відкриє вікно вибору сканера за замовчуванням (з тих, що встановлені в користувача на комп'ютері) – це надасть можливість вказати той сканер, який буде використовуватися при скануванні прикріплених файлів.

В полі "Коефіцієнт по осі Х(%)" вказується відсоткове значення, яке змінить розмір сканованого зображення по горизонталі.

В полі "Коефіцієнт по осі У(%)" вказується відсоткове значення, яке змінить розмір сканованого зображення по вертикалі.


Принтер

Закладка "Друк" (мал. 2) надає можливість користувачу налагодити принтери, які будуть використовуватися для окремих друкованих форм за замовчуванням. Дана процедура потрібна, якщо певна друкована форма викликається не із закладок "Друк" (карток чи реєстрів системи), а в певній логіці системи, без попереднього відкриття файлу друкованої форми в MS Word.

Image Modified

Мал. 3 - Закладка "Друк" 

В полі "Друкована форма" відображаються всі друковані форми, на які є права у поточного користувача. Після того, як їх вибрано, потрібно натиснути на кнопку "Додати в перелік" і вони будуть додані в таблицю нижче. В цій таблиці для кожної друкованої форми можливо вибрати принтер, який буде використовуватися при друці.



 Налаштування ЕЦП


Раскрыть
titleКлючі
Примечание
titleВАЖЛИВО!

ЕЦП потрібен для накладання підпису при передачі ЕМЗ до системи eHealth, а саме: 

Консультація, Декларація, Доступні ліки, Реєстрація ЛЗ та інше...

підписання ЕМЗ, декларацій тощо

Файловий ключ кріпиться

Ключ підв'язується

лише під один обліковий запис користувача.

 Якщо

Призначення

Опис

Реєстрація сертифікату захищеного носія (токена)

Image Removed

Реєстрація сертифікату захищеного носія (Токена) в системі Windows

Процес підкріплення ЕЦП

Image Removed

Інструкція з підкріплення (накладення) ЕЦП (електронний цифровий підпис) до системи MedEir. Зазначено процес підкріплення ЕЦП, які видані АЦСК органів Юстиції, ДФС та АТ КБ "ПРИВАТБАНК"

Процес переформатування ЕЦП

Image Removed

Інструкція по переформатуванню ЕЦП з формату Key-6.dat в формат Key-6.pk.8, та підкріплення ЕЦП до MedEir. Виключно для ЕЦП, які видані АЦСК органів Юстиції та ДФС

Процес перереєстрації ЕЦП

Image Removed

Інструкція по перереєстрації ЕЦП з одного облікового запису користувача на інший

Процес завантаження файлу сертифіката до ЕЦП

Image Removed
Інструкція з пошуку та завантаженню файлу сертифіката до ЕЦП. Зазначено процес пошуку та завантаження файлу сертифіката для ЕЦП, які видані АЦСК органів Юстиції та ДФС

Якщо користувач має два облікових записи (дві спеціальності, наприклад, хіруг та травматолог), то ключ необхідно відкріпити від попереднього облікового запису (наприклад, хірург) та підкріпити до іншого (наприклад, травматолог).

Починаючи з 07.11.2020р., відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги" та п. 2 Наказу Міністерства юстиції України та Адміністрації Держспецзв’язку від 18.11.2019 № 3563/5/610, використовувати КЕП (ЕЦП) можна буде тільки з захищених носіїв, а саме: токена або збереженого в депозитарії (захищене хмарне сховище).

Відповідно до листа НСЗУ від 15 жовтня 2020р, представники закладів охорони здоров’я (крім Керівників) для електронної взаємодії з НСЗУ можуть використовувати ЕЦП та КЕП або удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, до 31 грудня 2021 року.

Керівник закладу повинен ОБОВ'ЯЗКОВО підписувати інформацію до НСЗУ лише за допомогою Токена або носія на Хмарному ресурсі!

Як підписати? Алгоритм підпису в інструкції Накладання ЕЦП

Керівник закладу повинен ОБОВ'ЯЗКОВО підписувати інформацію до НСЗУ лише за допомогою Токена або носія на Хмарному ресурсі!



Раскрыть
titleПідкріплення ЕЦП до системи, за наявності всіх даних
Предупреждение
titleУВАГА!

Передумовами для підкріплення ЕЦП до системи, є:

  • Наявність не пошкодженого файлу ЕЦП та пароля до нього

  • Наявність файлу Сертифіката до ключа, отриманого не в АТ КБ "ПРИВАТБАНК" (за необхідності).

Передумовами для підпису особистим ключем, є:

  • Наявність не пошкодженого носія з КЕП (ЕЦП) та пароля до нього

  • Підключений до ПК захищений носій з КЕП (ЕЦП)

Для підкріплення файлу особистого цифрового підпису до системи, необхідно:

  1. Увійти в систему

  2. Натиснути в лівому верхньому кутку вікна кнопку Image Modified "Головне меню" та обрати "Налаштування" 

Image Modified

Мал. 1 - Налаштування

  1. Перейти на елемент меню "ЕЦП" і натиснути кнопку "Зареєструвати", (мал. 1).

Image Modified

Мал. 1 - Етапи виклику вікна реєстрації ЕЦП в системі

  1. У вікні, що з'явилось, спочатку обрати джерело сертифіката (мал. 2).

Image Modified

Мал. 2 - Вікно реєстрації ЕЦП в системі

У таб. 1 (нижче) наведено всі поля, які є обов'язковими для заповнення. У таб. 2  наведено етапи процесу заповнення, в залежності від обраного варіанту в полі "Джерело сертифіката".


Таблиця 1. Перелік та призначення елементів форми реєстрації сертифіката

Елемент

Опис елемента

Поле "Призначення"

В полі вказується призначення сертифіката. Заповнюється шляхом вибору зі списку

Поле "Сертифікат"

В поле потрібно завантажити Ваш сертифікат. Для цього натискаєте на кнопку "Виберіть файл" та вказуєте шлях до сертифіката

Поле "Особистий ключ"

В поле потрібно завантажити Ваш ключ. Для  цього натискаєте на кнопку "Виберіть файл" та вказуєте шлях до ключа

Поле "Пароль"

В полі необхідно вписати пароль для ключа


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Якщо ваш ЕЦП містить лише один файл (ключ і сертифікат в одному файлі), обрати варіант "Контейнер". Якщо більше одного файлу (ключ і сертифікат окремо) - обрати варіант "Файл".


 Таблиця 2. Кроки процесу заповнення форми реєстрації ЕЦП, в залежності від обраного варіанту джерела сертифіката

Джерело сертифіката "Контейнер" обираємо, якщо ключ отримано в АТ КБ "ПРИВАТБАНК", (мал. 3)

Ключі отримано в АЦСК органів Юстиції чи ДФС джерелом сертифіката є "Файл", (мал. 4)

Image Modified

Мал. 3 - Реєстрація ЕЦП від АТ КБ "ПРИВАТБАНК" в системі

Image Modified

Мал. 4 - Реєстрація ЕЦП від АЦСК органів Юстиції чи ДФС в системі

Дія

Обираємо Файл поле "Джерело сертифіката"  (окрім ключів від АТ КБ "ПРИВАТБАНК" ) наведено на мал. 2

Обираємо Сертифікат поле "Особистий ключ", натиснувши на кнопку (мал. 8, позначка [1])

Image Modified

Мал. 8 - Кнопка вибору файлу сертифіката

Обираємо файл сертифіката у вікні, що відкриється (мал. 9)

  • Обрати місце знаходження файлу сертифіката та відкрити його (мал. 9)

Image Modified

Мал. - Сертифікат (приклад)

Обираємо Ключ, поле "Особистий ключ", натиснувши на кнопку (мал. 10, позначка [1])

Image Modified

Мал. 10 - Кнопка вибору файлу особистого ключа


Вносимо з клавіатури Пароль від особистого ключа в поле "Пароль", натиснути кнопку "Ок" .

Необхідно дочекатися завантаження (мал. 12), потім вийти з меню налаштувань, обов'язково натиснувши кнопку "Зберегти" (мал. 11).

Image Modified

Мал. 11 - Внесення пароля особистого ключа


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Якщо у Вас відсутній файл сертифіката до вашого ЕЦП, його необхідно скачати в інтернеті. Це можна зробити, наприклад, на сайті https://ca.informjust.ua/certificates-search (розділ Пошук та завантаження сертифікатів)

Дану операцію необхідно виконати лише один раз.

Якщо у Вас виникла проблема при завантаженні вашого ЕЦП, але ви впевнені, що пароль вірний та файл ключа не пошкоджено, детально у розділі Процес переформатування та підкріплення особистого ЕЦП

Якщо користувач використовує два облікових записи детально у розділі Якщо користувач працює під двома обліковими записами
titleВАЖЛИВО!

Якщо у Вас відсутній файл сертифіката до вашого ЕЦП, його необхідно скачати в інтернеті. Це можна зробити, наприклад, на сайті ЦЗО

https://czo.gov.ua/sign



Раскрыть
titleПошук та завантаження сертифікатів

Переходимо за посиланням

(
ca
informjust.ua/certificates-search) на сайт Міністерства цифрової трансформації України. Державне підприємство "ДІЯ", (мал. 13, позначка [1])Оберіть розділ Пошук сертифікатів за допомогою особистого ключа (мал. 13, позначка [2])
  • Оберіть файл ЕЦП (мал. 13, позначка [3]) з Вашого комп'ютера чи флешки

  • Введіть пароль ключа (мал. 13, позначка [4])

  • Натисніть зчитати (мал. 13, позначка [5])

  • Скачати сертифікат ключа.

  • Image Removed

    Мал. 13 - Пошук та завантаження сертифікатів з сайту Міністерства цифрової трансформації України

    Подсказка
    titleДО ВІДОМА:

    Як підписати? Алгоритм підпису в інструкції Накладання ЕЦП

    Процес переформатування та підкріплення

    gov.ua/sign

    • Далі необхідно обрати тип ключа.

    Image Added

    Мал.  - Вибір типу ключа

    • Вказати файл зрозміщенням ключа (Вашого комп'ютера чи флешки, якщо це файловий клюс), якщо це хмарний носій, необхідно обрати тип сервісу підпису та натиснути "Зчитати".

    Image Added

    Мал.  - Вибір типу ключа"Хмарний" (приклад)

    Якщо це хмарний підпис від ПриватБанку, необхідно виконати сканування QR-коду через застосунок. 

    та виконати вказані дії у самому застосунку.

    Image Added

    Мал. - Авторизація в SmartID (приклад)

    Після виконаних запропонованих дій з'являться дані про підписанта і можливість скачати сертифікат.

    Image AddedМал. -  Доступний сертифікат (приклад)

    Раскрыть
    titleПроцес переформатування та підкріплення особистого ЕЦП
    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    У випадку, якщо при виконанні попереднього пункту не вдається підкріпити ЕЦП (файл ключа та пароль вірні, але приєднати ЕЦП не вдається), Вам необхідно здійснити процес переформатування ЕЦП з формату Key-6.dat в формат Key-6.pk.8 та виконати процес підкріплення ЕЦП до

    MedEir (як зазначено у пункті Підкріплення ЕЦП до системи за наявності всіх даних).

    MedEir.

    Даний процес проводиться виключно

    для

    для ЕЦП, які видані АЦСК органів Юстиції та ДФС.

    Дану операцію необхідно виконати лише один раз.

     Виконуємо

    Виконуємо наступні дії:

    1) Скопіювати ЕЦП на USB-накопичувач (флешку)

    2) Завантажити ПЗ (програмне забезпечення) для

    роботи з ЕЦП:  АЦСК органів юстиції - https://ca.informjust.ua/download/Sof...

    роботи з ЕЦП:  

    • АЦСК

    ДФС - https://acskidd.gov.ua/download/INSTA...
    • органів юстиції

    • АЦСК ДФС 

    3) Встановити завантажене ПЗ 

    4) Переформатовати ЕЦП

    5) Підкріпити ЕЦП до свого користувача в системі MedEir

    Детально процес переформатування наведено у цьому відео, тут...

    tip

    Коннектор виджета

    title

    url

    ДО ВІДОМА:Як підписати? Алгоритм підпису в інструкції Накладання ЕЦП

    https://www.youtube.com/watch?v=v-HvGqXP9Jw



    Раскрыть
    titleРеєстрація сертифікату захищеного носія (Токена)

    Для підписання інформації в

    системі 

    системі MedEir за допомогою захищеного носія (Токена), що представляє собою флеш носій (детально про Токен за посиланням, тут...), необхідно провести реєстрацію сертифікату Токена. Попередньо файл сертифікату (мал.14) повинен бути завантажений (мал.15) на ПК користувача (детально про пошук та завантаження, тут...). 

    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    МІС MedEir  підтримує можливість використання КЕП з наступних захищених носіїв:

    • е.ключ ІІТ Алмаз-1К
    • смарт-карта чи е.ключ Автор 337
    • е.ключ Авест AvestKey
    • е.ключ ІІТ Кристал-1
    Image Removed


    Image Added

    Мал. 14 - Файл сертифікату (Приклад)

    Image Modified

    Мал. 15 - Розміщення файлу сертифікату на ПК користувача (Приклад)

    Предупреждение
    titleУВАГА!

    Реєстрація сертифікату є ОБОВ'ЯЗКОВИМ та головною умовою для успішного накладання підпису.

    Після того як файл сертифікату буде розташований на ПК, необхідно виконати наступні дії:

    1. Натиснути двічі лівою кнопкою миші на файлі сертифікату (мал.15).
    2. З'явиться вікно про попередження системи про відкриття даного файлу (мал.16), необхідно обрати
    кнопку [
    1. кнопку "Відкрити
    ]
    1. ".

    Image Modified

    Мал. 16 - Попередження системи про відкриття даного файлу (Приклад)

    3. Далі з'явиться вікно параметрів сертифікату (мал.17), де при відкритті певної вкладки (мал.17, позначка [1]) можливо переглянути властивості сертифікату (дата дії сертифікату, а відповідно і самого Токена, персональні дані підписувача та інше...).

    Image Modified

    Мал. 17 - Вікно параметри сертифікату (Приклад)

    4. Для встановлення сертифікату необхідно натиснути на клавішу [Інсталювати сертифікат...] (мал.17, позначка [2]). Запуститься Мастер імпорту сертифікатів.

    Якорь
    Вибір
    Вибір

    5. З'явиться вікно "Мастер імпорту сертифікатів" (мал.18).

    Image Modified

    Мал. 18 - Вікно "Мастер імпорту сертифікатів" (Приклад)

    6. Спочатку потрібно обрати розташування сховища де буде розташовано зареєстрований сертифікат (мал.18, позначка [1]):

    • При виборі варіанту "Поточний користувач" - сховище сертифікатів буде знаходитися в даних користувача під яким було здійснено вхід до системи Windows. 


    Предупреждение
    titleУВАГА!

    При вході під іншим користувачем до системи Windows реєстрація сертифікату Токена діяти не буде, потрібна повторна реєстрація під даним користувачем.

    Якорь
    Локальний
    Локальний

    • При виборі варіанту "Локальний комп'ютер" - сховище сертифікатів буде знаходитися на даному ПК та буде діяти під будь яким користувачем даного комп'ютера. 
    Предупреждение
    titleУВАГА!

    У випадку роботи користувача на декількох комп'ютерах, реєстрацію сертифікату Токена потрібно буде проводити також на інших комп'ютерах.

    7. Після вибору розміщення сховища сертифікатів, натиснути кнопку [Далі] (мал.18, позначка [2]).

    8. Далі потрібно обрати варіант в якій саме теці буде зберігатися сертифікат (мал.19).

    Image Modified

    Мал. 19 - Вікно вибору теки сховища сертифікатів (Приклад)

    Варіанти вибору:

    • Автоматично обрати сховище на підставі типа сертифікату - система сама обирає теку.
      Якорь
      сховище
      сховище
    • Розмістити всі сертифікати в наступному сховищі - користувач сам обирає розташування сертифікату за допомогою кнопки [Обрати]. Після з'явиться вікно в якому користувач повинен обрати потрібну теку (мал.19) та натиснути кнопку [Ок].

    9. Після вибору варіанту зберігання сертифікату до відповідної теки, натиснути кнопку [Далі] (мал.19). Після успішної реєстрації з'явиться вікно про успішну реєстрацію сертифікату в системі Windows  (мал.20).


    Image Modified

    Мал. 20 - Вікно про успішну реєстрацію сертифікату (Приклад)


    Подсказка
    titleДО ВІДОМА:

    Як підписати? Алгоритм підпису за допомогою захищеного носія (Токена) в інструкції Накладання ЕЦП

    Якорь
    ІІТ
    ІІТ


    Особливості налаштування Токену е.ключ ІІТ Кристал-1

    Для підписання інформації в системі MedEir за допомогою захищеного носія типу е.ключ ІІТ Кристал-1 (детально тут...), необхідно провести попередньо реєстрацію сертифікату Токена (детально тут...) та встановити на комп'ютер користувача відповідний програмний комплекс. Попередньо необхідно завантажити файл встановлення Програмного комплексу роботи з ключами користувача ЦСК (мал.21) на сайті АЦСК ІДД ДФС (детально за посиланням тут...) керуючись підказками сайту.  

    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    Працювати в МІС MedEir з захищених носієм е.ключ ІІТ Кристал-1 не можливо без встановленого Програмного комплексу роботи з ключами користувача ЦСК (мал.21).

    Image Modified

    Мал. 21 - Приклад програмного забезпечення 

    Після завантаження з сайту програми (мал.22) потрібно встановити програмне забезпечення, попередньо розархівувати або відкрити завантажений архів Image Modified

    Image Modified

    Мал. 22 - Приклад завантаження програмного забезпечення


    Після встановлення програмного забезпечення, запуститься відповідний сервіс (мал. 23). Лише після цього можна починати підписувати ЕМЗ при передачі до eHealth (попередньо ОБОВ'ЯЗКОВО встановити звантажений сертифікат токена).

    Image Modified

    Мал. 23 - Приклад успішно встановленого та запущеного програмного забезпечення

    tip



    Раскрыть
    title
    ДО ВІДОМА:Як підписати? Алгоритм підпису за допомогою захищеного носія (Токена) в інструкції Накладання ЕЦП
    Налаштування КЕП хмарного носія сервісу eSign

    Для налаштування КЕП хмарного носія сервісу необхідно виконати наступні кроки:

    1. Необхідно в картці спеціаліста (або в усіх картках, якщо спеціаліст працює на різних посадах) вказати РНОКПП (код платника податку).
    Image Removed

    Image Added

    Мал. 24 - Внесене РНОКПП в картці спеціаліста  

    2. В лікувальному закладі необхідно перевірити ЄДРПОУ (мал. 25).


    Image Modified

    Мал. 25 - Перевірка ЄДРПОУ лікувального закладу

    3. Після перевірки всіх налаштувань  з'являється можливість підписання ЕМЗ або медичних документів.

    Для підписання документів в параметрах підпису обираємо тип підпису "Сервіс eSign" (мал. 26) та вводимо пароль до свого хмарного носія  (мал. 27).

    Image ModifiedМал. 26 - Тип підпису "Сервіс eSign"

    Image Modified

    Мал. 27 - Підписання хмарним КЕП eSign

    Подсказка

    Детальна інформація за про Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг  ТОВ Ілайф "eSign" за посиланням: https://ca.e-life.com.ua/

    Раскрыть
    titleНалаштування токену сервісу eSign

    Для роботи з токеном сервісу "eSign" неохідно скачати та установити сертифікат:

    1. Перейдіть на сторінку Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг  ТОВ Ілайф "eSign" за посиланням: https://ca.e-life.com.ua/
    2. В розділі "Сертифікати" оберіть "Пошук сертифікатів" (мал. 28).

    Image Modified

    Мал. 28 - Пошук сертифікатів

    3. У форму пошуку ввести ПІБ та (або) ЄДРПОУ закладу або чотирьохзначний серійний номер та здійснити пошук (мал. 29).

    Предупреждение
    • Увага при пошуку сертифікату по ПІБ рекомендовано між прізвищем, ім'ям та по батькові робити ОДИН пробіл. Після по батькові пробіл НЕ ставиться.
    • При пошуку сертифікату по ЄДРПОУ чи по серійному номеру пробіли не ставляться


    Image Modified

    Мал. 29 - Пошук сертифікатів по ПІБ (приклад)

    4. Після пошуку необхідного сертифікату, потрібно здійснити його завантаження (мал. 30).

    Image ModifiedМал. 30 - Завантажити сертифікат (приклад)

    Подсказка

    Завантажений сертифікат можливо пошукати у завантаженнях ПК (мал. 31).

    Image Modified

    Мал. 31 - Завантажений сертифікат (приклад)

    5. Після завантаження відкрити даний сертифікат натиснувши на нього (мал. 32) .

    Image Modified

    Мал. 32 - Натиснути  сертифікат (приклад)

    6. З'явиться попередження системи про відкриття сертифікату, необхідно натиснути кнопку "Відкрити"  (мал.  33).

    Image ModifiedМал. 33  - Відкрити завантажений сертифікат

    7.  У вкладці "Загальні" завантаженогосертифікату натиснути кномку "Інсталювати сертифікат" (мал. 34).

    Image Modified

    Мал. 34  - Інсталювання сертифікату

    8. В майстері імпорту сертифікатів вказати розташування сертифікату "Локальний комп'ютер" та натиснути кнопку "Далі" (мал. 35).

    Image Modified

    Мал. 35 - Збереження сертифікату "Локальний комп'ютер"

    9. Для користувачів, яким надійде повідомлення від служби зазисту користувачів, теобхідно дозволити програмі вносити зміни на вашому пристрої, натиснувши "Так" (мал. 36).

    Image Modified

    Мал. 36 - Дозвіл на внесення змін на пристрої

    10. В майстері імпорту сертифікатів вказати розташування сертифікату "Розташувати всі сертифікати в такому сховищі" та натиснути кнопку "Огляд" (мал. 37).

    Image Modified

    Мал. 36 - Огляд сховищ для розташування сертифікату

    11. При виборі сховища для сертифікатів вказати "Особисті" та натиснути "Ок" (мал. 37).

    Image ModifiedМал. 37 - Особисті сховища для розташування сертифікату

    12. Після вибору середовища натискаємо "Далі" (мал. 38).

    Image Modified

    Мал. 38 - Перехід далі (для імпортування сертифікату)

    13. Для завершення роботи майстра імпорту сертифікатів натискаємо "Готово" (мал. 39).

    Image Modified

    Мал. 39 - Завершення роботи майстра імпорту сертифікатів

    14. Система повідомить про успішне інсталювання сертифікату, необхідно натиснути "Ок" (мал. 40).

    Image ModifiedМал. 40 - Успішне імпортування

    15. Після успішного імпортування вставте токен в порт USB, запустьіть МІС та виконайте підписання необхідних документів чи ЕМЗ.

    Зміна пароля

    Зміна пароля

    інформація про зміну пароля для користувача МІС






    Налаштування принтер та сканер
    • інформація з налаштування принтера для робити з МІС
    • інформація з налаштування сканера для робити з МІС

    Налаштування ЕЦП

    інформація щодо накладення ЕЦП (особистого Електронного Цифрового Підпису користувача) для роботи із функціоналом eHealth (Епізод, Консультація, Декларація, Доступні ліки та інше...)